טיפול פסיכולוגי באינטרנט

ליווי הריון ולידה באינטרנט על ידי דולה שהיא גם פסיכולוגית אונליין. וואללה?? וואללה!!

לדבר על ליווי לידה אונליין, בדיוק כמו טיפול פסיכולוגי אונליין היה בוודאי נשמע כמו סוג של בדיחה לפני עשור. היום טיפול פסיכולוגי אונליין הנו עניין שהופך ליותר ויותר מקובל אבל כששומעים על ליווי לידה אונליין, זה עדיין נשמע מוזר או לפחות מעט מפתיע… אז נעשה קצת סדר:

ליווי הריון באינטרנט ע"י דולה שהיא גם פסיכולוגית אונליין

בואו נודה באמת. אחות מעקב ההריון של כולנו היא גוגל. כיום יש המון המון המון מידע באינטרנט שמסייע לך במהלך ההריון להבין מה קורה לך ולהיטיב עם עצמן ועם העובר שלך. כמובן שגם אם את חיה מחוץ לישראל, את משתמשות באותם אתרים ונהנית משפע המידע. העניין הוא שלא קל לברור מתוך כל האינפורמציה מה הן המלצות מועילות ואילו המלצות אינן מועילות או אף מהוות סכנה לאם ולעובר, ואולי נתקלת בבעיה זו. כמו כן, אם במהלך ההריון את לא נמצאת בישראל, חלק גדול מהטיפים לא יוכלו לסייע לך בתוך מערכת רפואית עם כללים ומנהגים אחרים. נשים רבות ואולי גם את, מרגישות לכן, שהריון בחו"ל הוא אתגר כפול. ישנן כמובן מדינות בהן התחושה היא נפלאה ובטוחה, ואם את חיה בהן, אולי את נהנית משירותי ליווי הריון מצויינים ורגישים לצרכייך. במידה וזה המצב – את יכולה לעבור למאמר אחר 🙂 אם את עדיין איתנו, סימן שאת חיה במדינה שליווי ההריון בה הוא קצת יותר מאתגר וזר, והרגישי בנוח, זה מה שמדווחות לנו רוב הישראליות שחיות בחו"ל.

טיפול פסיכולוגי באינטרנט

בנוסף, מעבר לעניינים הטכניים והרפואיים, הריון כפי שבוודאי שמת לב, הוא תקופה שמציפה המון תחושות, מחשבות, מצריכה קבלת החלטות מהירה, ומאתגרת קשרים משפחתיים, חברתיים וזוגיים.
מתוך הבנת שני צרכים אלה, אנו מעמידים לרשות לקוחותינו שירות של ליוויי הריון באינטרנט ע"י דולה שהיא גם פסיכולוגית קלינית אונליין. את ובן/בת זוגך תוכלו לבחור מבין כמה אפשרויות:
*תוכלו לקיים מפגש או מפגשים בודדים בשיחות וידאו, בהם "תעשו סדר" בכל המידע וההתלבטויות, ותצרו יחד תכנית לידה, שתשלב את הנהלים הקיימים במדינה בה אתם חיים ואת הידע שהדולה תספק לכם על מה שמקובל בארץ.
*תוכלי לקיים מפגשים קבועים עם אותה פסיכולוגית אונליין לשם הכנה רגשית והתמודדות עם הקשיים הטבעיים שעולים בתקופה סוערת זו. כמובן שהידע שלה כדולה ישרת אותך במהלך הטיפול בצמתי החלטה חשובים.

ליווי לידה באינטרנט

כיום יודעים שאחד הגורמים המשפיעים ביותר על מהלך הלידה, הוא הרוגע של האשה והאמונה שלה בכך שהיא נמצאת בסביבה בטוחה ומותאמת לצרכיה. ברגע שאשה מרגישה מוגנת במהלך לידתה, מופרשים הורמונים המזרזים את הלידה באופן טבעי. ניתן לראות זאת בקלות אצל בעלי חיים. חתולה לא תמליט את גוריה עד שתמצא מקום שקט ובטוח לכך, וגוף האשה פועל באופן דומה, רק שאצלנו, הגורמים הנחוצים לתחושת בטחון אינם רק פיסיים, הם גם רגשיים.
במובן הזה, ללדת במדינה זרה שיש לך פחות היכרות עם מערכת הבריאות בה ולעיתים גם עם השפה, יכול להיות מורכב, מעורר חרדה ולהשפיע על מהלך הלידה.
לכן, בין אם קבלת מאיתנו ליווי הריון באינטרנט ובין אם לאו, תוכלי ליהנות מליווי בזמן אמת של הדולה שלנו במהלך הלידה. כמובן שאין הדבר דומה לנוכחות של דולה בחדר, מפני שכל החלק של התמיכה הפיסית לא מתאפשר. במידה ויש לך אפשרות להשיג ליווי לידה אישי של דולה או מיילדת במקום מגורייך- כמובן שזה עדיף ונכון יותר מליווי בשיחת וידאו.  עם זאת, במידה ואין לך אפשרות כזו, יש חשיבות גדולה לכך שאשת מקצוע מנוסה תוכל לתרגם לכם חלק מהמונחים שתשמעו בחדר הלידה ולהסביר לכם מה ההמלצות הישראליות במצבים השונים בהם תתקלו בלידה. גם אלמנטים כמו דמיון מודרך, תמיכה והכוונת המלווה של היולדת כיצד לתמוך בה, יכולים בהחלט לעבור גם בשיחת הוידאו.

ליווי לאחר לידה באינטרנט

ידוע שתמיכה היא אחד הגורמים המכריעים במניעת דיכאון לאחר לידה וקשיים רבים שאמהות טריות סובלות מהם. לאשה שחיה מחוץ לישראל, יש באופן טבעי פחות עזרה פיסית, אבל גם פחות תמיכה משפחתית-חברתית ורגשית בהשוואה למצב בו הייתה יולדת בישראל. ראינו לא פעם שחוויית הבדידות לאחר לידה עלולה להתעצם בסיטואציות שכאלה והדבר נכון עוד יותר במדינות בהן מסיבות של מזג אוויר או תברואה קלוקלת – קשה עד לא מומלץ לצאת מהבית עם התינוק בחדשי חייו הראשונים.

אם את צפויה לחוות סיטואציה דומה, חשוב שתדעי שאנו מספקים גם שירות של ליווי לאחר לידה בשיחות וידאו. אותה פסיכולוגית אשר הנה גם דולה, רכשה הכשרה כדולה פוסט פארטום, כלומר כדולה לאחר לידה. תפקיד זה כולל הן הענקת ידע והמלצות פרקטיות הקשורות להתנהלות עם התינוק בתקופה הראשונה והן את המרכיב החשוב של הכלה, תמיכה, עידוד וחיזוק האם הטרייה בתקופה הרגישה שלאחר הלידה.

אנחנו מקווים שיהיה לך הריון נעים וקל, לידה טובה ומשמחת והסתגלות חלקה לתינוק/ת החדש/ה ונמצאים כאן כדי לתת לך כל עזרה אפשרית כדי להגדיל את הסיכוי שהם אכן יהיו כאלה.